Suomen suurin pientalorakentaja

DEN Finland

DEN Finlandilla, Finnlamellilla ja Designtalolla on jokaisella oma persoonansa, tyylinsä ja äänensävynsä. Perjantai toteutti kolmikolle brändiuudistuksen, jonka tavoitteena oli kirkastaa ilmettä, kasvattaa keskinäistä sukunäköisyyttä sekä vaalia brändien omaa ydintä. Kun kaikki oli valmista typografiaa, värimaailmaa, graafisia elementtejä, logojen hienosäätöä sekä äänensävyä myöten, jalkautimme uuden ilmeen eri materiaaleihin. Näin muun muassa tyylikäs inspiraatioesite sekä näyttävä messuosasto näkivät päivänvalon. Molempien ensisijainen tehtävä on innostaa ja inspiroida – oman kodin rakentaminen on helppoa, kun urakkaan tarttuu osaavan kumppanin kanssa.

DEN Finland

"Perjantain tiimi ottaa asioista koppia pelottomasti ja ahkerasti"

Brändiuudistus eteni onnistuneesti ja aikataulussa maaliin. Projekti käynnistyi workshopilla, jossa toiveet ja tarpeet selvitettiin erilaisten tehtävien sekä avoimen keskustelun perusteella. Tehdyt päätökset jalostettiin brändikirjaan, joka toimii jatkossa kaiken markkinointiviestinnän ohjenuorana. Toimintatapa oli myös asiakkaalle mieleinen.

”Hyvältä mainostoimistolta löytyy luovuuden lisäksi jämptiä projektinhallintaa, oivallisia toteutuksia ja oikeaa asennetta. Arvostamme kuuntelevia korvia, ideoivia aivoja ja tekeviä käsiä”, Designtalon, Finnlamellin ja Ainoakodin Brand Manager Maria Lehti kertoo. ”Pitkäaikaisena kumppanina Perjantai on sisäistänyt toimintaympäristömme mahdollisuudet ja haasteet. Perjantai on tuonut meille lisäarvoa luovan näkemyksen ja upeiden toteutuksien kautta. Meille on tärkeää, että hommat hoituvat sovitusti ja tässä Perjantai tekee upeaa työtä. Voimme luottaa niin projektihallintaan, laatuun kuin toteutukseen hyvillä mielin”, hän lisää.

DEN Finland
DEN Finland
DEN Finland

Kysy lisää:

Susanna Lehtonen

Susanna Lehtonen

Asiakkuusjohtaja

050 317 0326