Pentulive
Best-In Oy
Suomalainen koiranruoka on vastuullinen valinta
Kilpailu markkinoilla kansainvälisten jättien kanssa edellyttää kuitenkin luovuutta: kuinka erottua ja tulla kuulluksi? Ideoimamme ja toteuttamamme Pentulive toi roimasti näkyvyyttä ja tunnettuutta Kuopiosta ponnistavalle Best-Inille.
Koukuttavaa seurattavaa 24/7 – lisää nostetta suomalaiselle koiranruoalle
Pentulive syntyi halusta kasvattaa suomalaisen koiranruoan tunnettuutta sekä tuoda esille vastuullisia, suomalaisia kasvattajia. Lisäksi tahtotilana oli lisätä liikennettä Best-Inin uudistuneille nettisivuille. Kampanja nojasi vahvasti sosiaaliseen mediaan ja digimedioiden mahdollistamaan kohdennettuun näkyvyyteen.
Lähetys seurasi koiranpentujen elämää luovutusikään saakka. YouTube välitti kehitysaskeleet katsojille vuorokauden ympäri. Kampanja piti otteessaan viikkoja ja sen pariin palattiin päivittäin useita kertoja: keskimääräinen katseluaika oli yli 22 minuuttia kerrallaan. Pentulive keräsi runsaasti valtakunnallista näkyvyyttä ja nosti sivustokävijämäärät ennätyslukemiin. Lisäksi Pentulive toi Perjantaille kunniamainonnan Vuoden Mainos -kilpailun Paras oivallus -kategoriassa.