Pentulive

Best-In Oy

Suomalainen koiranruoka on vastuullinen valinta

Kilpailu markkinoilla kansainvälisten jättien kanssa edellyttää kuitenkin luovuutta: kuinka erottua ja tulla kuulluksi? Ideoimamme ja toteuttamamme Pentulive toi roimasti näkyvyyttä ja tunnettuutta Kuopiosta ponnistavalle Best-Inille.

Koukuttavaa seurattavaa 24/7 – lisää nostetta suomalaiselle koiranruoalle

Pentulive syntyi halusta kasvattaa suomalaisen koiranruoan tunnettuutta sekä tuoda esille vastuullisia, suomalaisia kasvattajia. Lisäksi tahtotilana oli lisätä liikennettä Best-Inin uudistuneille nettisivuille. Kampanja nojasi vahvasti sosiaaliseen mediaan ja digimedioiden mahdollistamaan kohdennettuun näkyvyyteen.

Pentulive: tunnettuus, vastuullisuus, koukuttavuus

Lähetys seurasi koiranpentujen elämää luovutusikään saakka. YouTube välitti kehitysaskeleet katsojille vuorokauden ympäri. Kampanja piti otteessaan viikkoja ja sen pariin palattiin päivittäin useita kertoja: keskimääräinen katseluaika oli yli 22 minuuttia kerrallaan. Pentulive keräsi runsaasti valtakunnallista näkyvyyttä ja nosti sivustokävijämäärät ennätyslukemiin. Lisäksi Pentulive toi Perjantaille kunniamainonnan Vuoden Mainos -kilpailun Paras oivallus -kategoriassa.

Pentuliven katselu

Kysy lisää:

Suvi Vuohijoki

Suvi Vuohijoki

Asiakkuusjohtaja

040 178 8969