Lisää tuulta purjeisiin jatkuvalla yhteistyöllä

Meyer Turku

Meyer Turku rakentaa maailman edistyksellisimpiä risteilyaluksia ja kirittää koko laivanrakennusalaa eteenpäin uusilla teknologisilla ratkaisuillaan. Tärkeän taloudellisen toimijan ja työllistäjän yritys- ja työnantajamielikuva kaipasi kuitenkin päivittämistä. Huipputeknologia, maailmanluokan suunnitteluosaaminen ja tulevaisuuden ratkaisut ovat telakan arkea, mutta suuren yleisön ajatuksissa telakka liitetään pitkälti perinteiseen raskaaseen teollisuuteen. Me tartuimme haastavaan mutta inspiroivaan tehtävään.

Meyer Turku

Meyer Turun ja Perjantain jatkuva kumppanuus lähti liikkeelle alkuvuodesta 2024 brändityöllä. Yhteisen työpajan pohjalta määrittelimme uudistuksia brändi-identiteetin, viestinnän ja visuaalisuuden elementteihin sekä yritys- että työnantajamielikuvalle.

Jatkuva kumppanuus on mahdollistanut brändityössä määriteltyjen suuntaviivojen sujuvan viemisen käytännön sovelluksiin. Matkan varrella uudet visuaaliset sekä viestinnälliset elementit ovat kulkeneet suunnittelupöydältä muun muassa henkilöstölehden sivuille, rekrysivustolle, sosiaaliseen mediaan, t-paitoihin sekä lukuisiin muihin erilaisiin materiaaleihin.

Meyer brandbook
Meyer rekrysivusto
Meyer Turku paita
Meyer Turku rekrykampanja

Kesärekrykampanjalla uusia laivanrakentajia

Meyer Turku työllistää joka kesä noin 100 nuorta ja tarjoaa heille arvokasta työkokemusta laivanrakennusalalta.

Olemme toteuttaneet Meyer Turun kesärekrykampanjan kahtena keväänä. Monikanavaiset kampanjat ovat tuottaneet hyviä tuloksia ja hakijoita on riittänyt.

"Yhteistyö on lähtenyt käyntiin monipuolisesti ja sujuvasti. Olemme saaneet etsimäämme tukea niin kattotason suunnitteluun kuin päivittäiseen käytännön tekemiseenkin."

Anna Hakala, viestintäpäällikkö

Meyer Turku
Meyer Turku brandbook

Kysy lisää:

Kaisa Ruohosen kuva

Kaisa Ruohonen

Asiakkuusjohtaja, viestintästrategi

040 164 9930