Kaikkeen hyvään!
GB Foods
Ammattikeittiöille suunnattu elintarvikebrändi IsoMitta on mukana ja apuna keittiöammattilaisen arjessa. IsoMitta tarjoaa tuotteita ja inspiraatiota helpompaan työpäivään.
Perjantai on tehnyt IsoMitan markkinointia ja viestintää jo toistakymmentä vuotta. Vuosiin on mahtunut paljon ihan perustekemistä, mutta myös strategista suunnittelua: sisällöntuotantoa, suunnitelmia, verkkosivustouudistuksia, brändin rakentamista, kampanjoita, tapahtumia, messumateriaaleja, asiakaslehtiä, tuotelanseerauksia ja paljon muuta mitä yrityksen markkinointiin ja viestintään liittyy.
– Näen yhteistyön Perjantain kanssa kumppanuutena. Olemme samaa tiimiä ja yhdessä tekeminen on aitoa ja lämmintä. Se, että Perjantailta saa kaiken saman katon alta, on erityisen tärkeää. He ymmärtävät liiketoimintaamme ja tämä ymmärrys jalkautuu Perjantain kautta kaikkeen tekemiseemme. Jutta Kontinen, Brand & Training Manager, GB Foods Suomi Oy
GB Foods Suomi – asiakkaat hyvän ruoan ympärille
soMitta-brändin lisäksi Perjantai hoitaa GB Food Servicen muidenkin brändien viestintää ja markkinointia. Ammattikeittiöille suunnatut brändit ovat Raguletto, Bong, Bong Touch of Taste, Blå Band Outdoor Meal, Chef René ja Mrs Cheng’s.