Vavahduta myymälä-
markkinoinnilla
Toimiva myymälämateriaali pysäyttää ja luo tarpeen, vaikkei sitä äsken vielä ollutkaan. Digitaalisessa arjessa kiireetön piipahdus hyvin suunniteltuun kivijalkamyymälään on parhaimmillaan elämys, joka jättää jälkensä kuluttajan mieleen ja täyttää myyjän tilin. Mutta miten myymälään päästään ja miten siellä näytään?
Jouni Kaila
Asiakkuusjohtaja
050 317 0310
jouni.kaila@perjantai.fi
Ota yhteyttä
Kivijalkamyymälöillä on edelleen paikkansa. Parhaimmillaan houkuttelevat myymälämateriaalit ovat saumaton osa brändityötä ja jatkuvaa sidosryhmä- ja asiakasviestintää. Jo pienillä ja harkituilla ratkaisuilla on mahdollisuus erottua positiivisesti. Perjantai on osaava kumppanisi silloin, kun tarvitset luottokaveria hoitamaan myymäläkampanjan tuloksekkaasti alusta loppuun.
Ammattitaitoisesti suunniteltu myymälämateriaali esillelaittoineen tarjoilee kokonaisvaltaisen elämyksen, joka kietoo pauloihinsa ja koukuttaa palaamaan tuotteidesi pariin yhä uudelleen.
Puhuttele pakkauksella
Iso osa brändiviestintää on hyllystä edukseen erottuva pakkaus. Ammattitaitoinen pakkaussuunnittelu takaa, että kääreestä löytyvät kohderyhmää houkuttelevan ulkoasun lisäksi kaikki tarvittavat tiedot oikeanlaisella twistillä.
Olennaista:
- kohderyhmätuntemus
- brändimielikuva
- alan konventioiden tuntemus
Miten kiinni ketjuun?
Jos sinulla ei ole omaa kivijalkamyymälää, pitää brändi ja tuote markkinoida sisäänostajalle, joka aina ei ole se, joka ostaa tuotteitasi omaan käyttöön. Ammattitaitoiset tekijämme tuntevat b-to-b-markkinoinnin salat ja auttavat sinua muovaamaan materiaalin, jolla vakuutetaan sisäänostaja tarjokkaiden viidakossa.
Olennaista:
- arvot & maine
- brändimielikuva
- tuotetuntemus
Myymälämateriaalien monet ulottuvuudet
Toimivat myymälämateriaalit viihdyttävät, opastavat ja koukuttavat ostoksille. Myymäläesillelaitto kaikkine ulottuvuuksineen on kokonaisuus, jossa harkittu visuaalisuus ja huolella mietityt tekstit lyövät kättä. Parhaimmillaan tähän yhdistetään vielä valoja, tuoksuja, musiikkia ja muita elementtejä, joilla päästään luomaan kunnon shop-in-shop-tunnelmaa. Ammattitaitoisesti suunniteltu kokonaisuus tarjoilee kokonaisvaltaisen elämyksen, joka kietoo pauloihinsa ja koukuttaa palaamaan tuotteidesi pariin yhä uudelleen.
Olennaista:
- kokonaisuuden hahmottaminen
- kohderyhmätuntemus
- elämyksellisyys
Imua myyntisuppiloon!
Myymälässä erottumiseen tarvitaan houkuttelevan pakkauksen ja esillelaiton ohella magneettinen kampanja. Sen luominen on yksinkertaisimmillaan vastustamaton tarjous, mutta kun kaivataan astetta reteämpää huomiota, tehostetaan huomioarvoa kampanjasaitilla tai vaikka tapahtumalla ja erilaisilla kuluttajaaktivoinneilla.
Olennaista:
- kohderyhmätuntemus
- kampanjamekanismi
- monikanavaisuus